Nystart!

Hej!
Nu tar jag tummen ur röven och börjar blogga igen, samma blogg, samma brud, bara ännu mindre att skriva om än tidigare..
 
Men va gör man inte för sina klagande vänner som vill ha nå att läs om dagan.. Men de e ju faktiskt jättebra att alla har blogg, så man kan läs om va kompisarna som man inte kan träffa så ofta gör om dagarna, så slipper man ringa åt dem, haha..
 
Jepp va ha hänt sen ja skrev sist, i april...

Myki.. kan ju nämna att jag jobbar på ett bygge, jag har haft en jättebra sommar, har flyttat in till staden i en 29 kvadrat som jag delar med min monsterkanin Nala som snart väger ca 10 kg, hittat kille och fösöker träffa alla kära vänner så mycket som de går, de har blivit mycket festande, har dessutom niinens häst Hessu att rida 3 ggr i veckan nu över läsåret då hon bor i hesa nu söker ja ny bil och försöker få dagarna att gå ihop, tiden räcker inte alltid till!
 
Jepp de e väl de i stora drag som bloggen kommer handla om, min vardag, inte mycket, men kanske lite underhållande för någon! säg till om den suger så börjar ja bara lägga upp bilder på alla saker i hemmet som Nala biter sönder och sånt.. underhållande..



okej nu ger ja denhär skitbloggen en chans till!


Have a good one!
/jouhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0