Vilken måndag!

Vaknar 5

Till jobbet kl 7, måndag morgon. Vet ni dendär känslan då det känns som att man går omkring med 20 kg extra på axlarna? Så var det lite idag, plus regnet som tyckte det var jättemysigt att kura in sig i min jacka, 5 kg till där..
 
..nu jobbar jag ju inomhus men dedär 5 kg hann kasta sig över mig efter jobbet, på de 20 metrarna jag hade mellan bilen och mataffären..
 
kommer hem och kastar alla kläder i hallen. genomblöta. Då kommer man på att man skall ut och rida ikväll

Men ridsällskapet fick feber och stallägaren hade fixat in hästarna redan, så de blev inget sånt idag då!

Ja tack, till en lugn kväll istället, utan planer, en kaffekopp på min inglasade balkong, regnet öser ner utanför, kaninen springer omkring och är på ovanligt gott humör, ska bara upp i famnen och putsa en hela tiden, precis va jag behövde en måndag som denna!
 
hade en massa bilder från dagens mys, som jag råkade radera, har bara genvägen kvar, hmpf.. här e tre st. av dem, fotat från dator med telefonen haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Nåja nu ska ja vara lite social, sitter hemma i sundom och spenderar tid med familjen! Fin måndag åt er!
/jouhi



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0